050 516 9540 info@sinfoniaoy.fi

Vapaat toimitilat

Yhteyshenkilöt

Hannele Sipola
markkinointi
p. 050 516 9540
info@sinfoniaoy.fi

Kari Tuomaala
Yhtiön hallituksen puheenjohtaja
p. 050 516 9540
kari.tuomaala@sinfoniaoy.fi

Sinfoniassa tarjolla olevien vapaiden tilakokonaisuuksien tilanne tällä hetkellä

Nämä tilat tarjolla oman liiketilan vuokraavalle:

12,5 m² (12,5 m²+ 64,5 m²) vesipisteellä
Tila varattu! Valitettavasti tila ei ole vapaana tällä hetkellä.
12,5 m² (12,5 m²+ 64,5 m²) • ei vesipistettä
Oman liiketilan vuokraajalle 12,5 m² hoitotoimenpidehuone+ 64,5 m² = 77,0 m²

Hinta: 298,47€ / kk (sis. ALV 24%)

HOITOTOIMENPIDEHUONE 12,5 m² (Vain henkilökohtaisessa käytössänne)

Varustus:
• peruskalustus
• kirjoituspöytä*
• tuolit*
• hylly / kaapisto*
• tietokone
• internetyhteys
• kello
• siivous vuokralaisen omasta toimesta

* Huoneensa saa halutessaan kalustaa myös täysin omilla kalusteillaan

14,5 m² (14,5 m²+ 64,5 m²) • ei vesipistettä
Soveltuu esim. hierojalle, jäsenkorjaajalle, aromaterapeutille, osteopaatille, vyöhyketerapeutille, luontaishoitajalle, naprapaatille jne.

14,5 m² hoitotoimenpidehuone+ 64,5 m² = 79,0 m²

Hinta: 298,47€ / kk 200,00€ (sis. ALV 24%) (lisäksi pidätetään asiakaspalvelutapahtumamaksu / asiakastapahtuma).

HOITOTOIMENPIDEHUONE 14,5 m² (Vain henkilökohtaisessa käytössänne)

Varustus:
• peruskalustus
• kirjoituspöytä
• tuolit
• hylly / kaapisto
• tietokone
• internetyhteys
• kello
• hierontapöytä (sähkösäädoillä)
• Siivous vuokralaisen omasta toimesta

25,0 m² (25,0 m²+ 64,5 m²) vesipisteellä
Tila varattu! Valitettavasti tila ei ole vapaana tällä hetkellä.

Nämä tilat tarjolla tiettyinä päivinä viikossa tilaa haluaville hoitajayrittäjille:

12,5 m² vesipisteellä • 2 kpl
77,0 neliötä vierailevalle hoitajalle

12,5 m² hoitotoimenpidehuone + 64,5 m²= 77,0m²

Hinta: 37,00€ / kk + palvelutapahtumamaksut

HETI VAPAANA vesipisteellä varuistettuna! SOITA JA VARAA p. 064 141 204

HOITOTOIMENPIDEHUONE 12,5 m²

Varustus:
– vaihtoehtoisesti moottoroitu tai manuaalinen hierontaplintti
– kirjoituspöytä
– tuolit
– hylly / kaapisto
– tietokone
– internetyhteys
– kello
– vesipiste

12,5 m² terapeuttitila • 1 kpl
12,5 m² neuvotteluhuone vierailevalle hoitajalle

12,5 m² hoitotoimenpidehuone + 64,5 m² = 77,0m²

Hinta: 37,00€ / kk + palvelutapahtumamaksut

HETI VAPAANA! SOITA JA VARAA p. 064 141 204

HOITOTOIMENPIDEHUONE 12,5 m²
Varustus:
– keskustelu / neuvottelukäyttöön varusteltu sisustus esim. psykologi, psykoterapeutti,työnohjaaja tms. tarkoitukseen.
– kirjoituspöytä
– tuolit
– hylly / kaapisto
– tietokone
– internetyhteys
– kello

14,5 m² • 1 kpl
14,5 m² vierailevalle hoitajalle

14,5 m² hoitotoimenpidehuone + 64,5 m² = 79,0m²

Hinta: 37,00€ / kk + palvelutapahtumamaksut

HOITOTOIMENPIDEHUONE 14,5 m²
Varustus:
– vaihtoehtoisesti moottoroitu tai manuaalinen hierontaplintti
– kirjoituspöytä
– tuolit
– hylly / kaapisto
– tietokone
– internetyhteys
– kello

25,0 m² • 2 kpl
89,5 m² vierailevalle hoitajalle
25,0 m² hoitotoimenpidehuone + 64,5 m² = 77,0m²

Hinta: 37,00€ / kk + palvelutapahtumamaksut

HETI VAPAANA! SOITA JA VARAA p. 064 141 204

Tilat sisältävät:
HOITOTOIMENPIDEHUONE (Vain henkilökohtaisessa käytössänne) 25,0 m²
Varustus:
• peruskalustus
• kirjoituspöytä*
• tuolit*
• hylly / kaapisto
• tietokone
• internetyhteys
• kello
• vesipiste
• siivous vuokralaisen hoitajan toimesta

* Huoneensa saa halutessaan tuoda myös omia kalusteita/välineitä

Vuokraan kuuluvat yleiset tilat

ODOTUSTILA 14,5 m² (yhteiskäytössä)

Viihtyisä kalustettu odotustila asiakkaillenne

  • tuoreita aikakauslehtiä luettavaksi
  • TV
  • viherkasveja
  • siivous Sinfonian toimesta

TAUKOTILA 20,0 m² (yhteiskäytössä)

Varustus:

  • jääkaappi
  • pakastin
  • hella
  • mikro
  • kahvinkeitin / vedenkeitin
  • astiasto / ruokailuvälineet
  • pöytä / tuolit
  • siivous Sinfonian toimesta

SOSIAALITILAT 30,0 m² (yhteiskäytössä)

Sisältää:

  • pukuhuone omien päällysvaatteiden vaihtoon ja säilytykseen
  • 2 erillistä WC:tä henkilökunnan omaan käyttöön
  • 2 erillistä WC:tä asiakkaitanne varten, joista toinen inva-varustuksella
  • siivous Sinfonian toimesta

Pyykkihuoltotila

  • pesukone
  • pesuaineet Sinfonian puolesta
  • kuivausrumpu
  • silitysprässi
  • silitysrauta ja –lauta
  • kuivausteline
  • liinavaatekaapisto
  • siivous Sinfonian toimesta

Huoltotila

  • pölynimuri
  • siivousvälineet ja aineet Sinfonian puolesta
  • jätepiste / tyhjäys Sinfonian toimesta
  • siivous Sinfonian toimesta

Maksatteko itse ehkä enemmän kuin 3,99 euroa (sis. ALV 24%) / neliö, nykyisistä hoitotiloistanne?

Todennäköisesti maksatte ja lisäksi saatatte joutua maksamaan myös muita lisäkuluja. Tällaisia kuluja ovat mm. sähkö, vesi, peruskalustuksen hankinnat, jätemaksut, INVA –valmiuksien järjestelyt, oman auton päivittäiset pysäköintikulut, Teosto-maksut, Gramex–maksut (radion tai musiikin käytöstä asiakkaan viihdyttämiseksi odotus- tai hoitotiloissa), tilojen toimiluvat, vakuutukset, mainosteippaukset, luotto- ja pankkikorttilukijat sekä niistä muodostuvat kustannukset ja leasingmaksut, kuntosetelien vastaanotto-oikeudet ja niiden vastaanotosta syntyvät sivukulut, siivouskulut…

Näistä ”sivukuluista” muodostuu nopeasti toinen, lähes nykyistä vuokranne määrää vastaava summa kuluja maksettavaksi.

Sinfoniassa nämä sisältyvät vuokraan (lukuun ottamatta yrityksen omaa potilasvakuutusta).

Kuka vastaa asiakkaidenne ajanvarauksista?

Ilmeisesti vastaatte niistä itse. Kalliisti maksamienne vuokrien ja muiden kulujen jälkeen edelleen joudutte itse vastailemaan puhelimeen ja vastaamaan ajanvarauksistanne, asiakkaiden laskutuksista, ym. juoksevista asioistanne.

Teille on tuttua miten kallista työaikaa usein tuhrautuu siihen kun asiakkaan kanssa yrittää sovitella seuraavaa sopivaa vastaanottoaikaa.

Rahastus ja uuden ajan varaaminen toimenpiteinä ottaa aikaa laskelmien mukaan keskimäärin 8 minuuttia. Puhelimitse ajanvarausta tehtäessä saattaa mennä pidempäänkin, koska asiakkaat haluavat kysellä hintoja ja muita yksityiskohtia hoitoon liittyen.

Ikävää asiakkaille on myös jos heidän maksamanaan hoitoaikana heidän hoitajansa vastailee puheluihin. Ellei vastaa, se taas puolestaan voi olla potentiaalisen asiakkaan menetys yritykselle

Tämä on siis LAATUUN ja ASIAKASPALVELUUN kuuluvia asioita, jotka vaikuttavat suoraan imagoon asiakkaiden silmissä.

Mitäpä jos olisikin ajanvarauspalvelu ja mitä se maksaa?

Itse ajanvaraushenkilöstön palkkaaminen tietysti saattaa maksaa helpostikin noin 2500 – 3000 euroa sivukuluineen / kk, tuli asiakkaita tai ei.

Sinfoniassa sen sijaan ajanvaraukset hoidetaan puolestanne, hyvin ammattitaitoisen ja ystävällisen henkilökunnan avustuksella, joka arkipäivä 9 -19 välisen ajan. Ja mikä parasta, maksatte vain asiakastapahtumaan johtaneista ajanvarauksista. Lisäksi mitä enempi asiakastapahtumia / kk sitä alemmaksi palvelutapahtumakohtainen maksu putoaa.

Kun Sinfoniassa asiakkaalle tehty toimenpide on suoritettu, asiakas ohjataan kassalle ja saman tien voidaan noutaa seuraava asiakas odotustilasta. Keskittyä siis siihen varsinaiseen työhön, johon olette koulutuksen saaneet, eli asiakkaan hoitamiseen. Sinfonian kassalla asiakas rahastetaan ja hänen kanssaan sovitaan tarvittaessa seuraava aika.

Rahastus- ja ajanvaraustoimenpiteistä itseltä säästyneen ajan ansiosta on mahdollista ottaa 1-2 asiakasta lisää / pv. Tämä saattaa tehdä kuukausi tasolla 20-40 asiakastapahtumaa enempi, joka esim. 50 euron taksalla olisi 500 – 1000 euroa lisää bruttotuloa / kk. Aika on siis rahaa joka maksaa itsensä näin takaisin.

Millaisen kuvan nykyinen toimipaikkanne antaa asiakkaalle?

Onko toimipisteellänne hyvä valmis imago, asiakasvetoisuus, tunnettavuus, luotettavuus, keskeisin sijainti, mainonnan tuoma iso mainonnallinen näkyvyys, asiakasystävällinen muu henkilökunta, hyvä sisäinen hoitajien välinen vuorovaikutus ja yhdessä tekemisen luoma ilmapiiri, tukihenkilöt, hoitotarvikkeiden saatavuus tukkuhintaan suoraan saman katon alta, ilmainen pysäköintietu omalle autolle, vaivaton asiakaskahvitus, lounasetu…

Kuinka asiakkaiden kulku vastaanottotiloihin sujuu nykyisessä toimipaikassanne?

Sinfoniassa nämä asiat ovat paremmin kuin kohdallaan.

Autosta ulos astuttuaan asiakkaan ei tarvitse ottaa yhtään ainoata porrasaskelmaa vastaanotolle tullessaan. Jo ulko-ovi on portaaton ja kynnyksetön. Pyörätuolia käyttävien asiakkaidemme kautta olemme saaneet kuulla olevamme ainoa Seinäjoen keskustan alueella toimivista hoitopalveluita tarjoavista yrityksistä, jolla on täysin portaaton ja luiskaton sisään pääsy perille saakka.