050 516 9540 info@sinfoniaoy.fi

Vapaat toimitilat

Yhteyshenkilöt

Sirpa Lehtimäki
markkinointi
p. 050 516 9540
info@sinfoniaoy.fi

Kari Tuomaala
Yhtiön hallituksen puheenjohtaja
p. 050 516 9540
kari.tuomaala@sinfoniaoy.fi

Sinfoniassa tarjolla olevien vapaiden tilakokonaisuuksien tilanne tällä hetkellä

 

Nämä tilat tarjolla oman liiketilan vuokraavalle:

3 kpl 18 m² huonetta. Varusteet: Ilmastointi, oma WC, äänieristetyt ovet ja ikkunat

Nämä tilat tarjolla tiettyinä päivinä viikossa tilaa haluaville hoitajayrittäjille:

Vuokraan kuuluvat yleiset tilat

TAUKOTILA 25,0 m² (yhteiskäytössä)

Varustus:

  • jääkaappi
  • pakastin
  • induktioliesi
  • mikro
  • kahvinkeitin / vedenkeitin
  • astiasto / ruokailuvälineet
  • pöytä / tuolit
  • siivous Sinfonian toimesta

Pyykkihuoltotila

  • 2 pesukonetta
  • pesuaineet Sinfonian puolesta
  • kuivausrumpu
  • silitysprässi
  • silitysrauta ja –lauta
  • kuivausteline
  • liinavaatekaapisto
  • siivous Sinfonian toimesta

Huoltotila

  • pölynimuri
  • siivousvälineet ja aineet Sinfonian puolesta
  • jätepiste / tyhjäys Sinfonian toimesta
  • siivous Sinfonian toimesta

Kustannuslaskentaa

Oman yrityksen pyörittäminen, vuokran lisäksi, sisältää monenlaisia kuluja, joita ei tule aina ajattelleeksi. Sähkö, vesi, peruskalustuksen hankinnat, jätemaksut, INVA –valmiuksien järjestelyt, Gramex–maksut (radion tai musiikin käytöstä asiakkaan viihdyttämiseksi odotus- tai hoitotiloissa), tilojen toimiluvat, vakuutukset, mainosteippaukset, luotto- ja pankkikorttilukijat sekä niistä muodostuvat kustannukset ja leasingmaksut, kuntosetelien vastaanotto-oikeudet ja niiden vastaanotosta syntyvät sivukulut, siivouskulut…

Näistä ”sivukuluista” muodostuu nopeasti toinen, lähes nykyistä vuokranne määrää vastaava summa kuluja maksettavaksi.

Sinfoniassa nämä sisältyvät vuokraan (lukuun ottamatta yrityksen omaa potilasvakuutusta).

Kuka vastaa asiakkaidenne ajanvarauksista?

Ilmeisesti vastaatte niistä itse. Kalliisti maksamienne vuokrien ja muiden kulujen jälkeen edelleen joudutte itse vastailemaan puhelimeen ja vastaamaan ajanvarauksistanne, asiakkaiden laskutuksista, ym. juoksevista asioistanne.

Teille on tuttua miten kallista työaikaa usein tuhrautuu siihen kun asiakkaan kanssa yrittää sovitella seuraavaa sopivaa vastaanottoaikaa.

Rahastus ja uuden ajan varaaminen toimenpiteinä ottaa aikaa laskelmien mukaan keskimäärin 8 minuuttia. Puhelimitse ajanvarausta tehtäessä saattaa mennä pidempäänkin, koska asiakkaat haluavat kysellä hintoja ja muita yksityiskohtia hoitoon liittyen.

Ikävää asiakkaille on myös jos heidän maksamanaan hoitoaikana heidän hoitajansa vastailee puheluihin. Ellei vastaa, se taas puolestaan voi olla potentiaalisen asiakkaan menetys yritykselle

Tämä on siis LAATUUN ja ASIAKASPALVELUUN kuuluvia asioita, jotka vaikuttavat suoraan imagoon asiakkaiden silmissä.

Mitäpä jos olisikin ajanvarauspalvelu ja mitä se maksaa?

Itse ajanvaraushenkilöstön palkkaaminen tietysti saattaa maksaa helpostikin noin 2500 – 3000 euroa sivukuluineen / kk, tuli asiakkaita tai ei.

Sinfoniassa sen sijaan ajanvaraukset hoidetaan puolestanne, hyvin ammattitaitoisen ja ystävällisen henkilökunnan avustuksella, joka arkipäivä 9 -19 välisen ajan. Ja mikä parasta, maksatte vain asiakastapahtumaan johtaneista ajanvarauksista.

Kun Sinfoniassa asiakkaalle tehty toimenpide on suoritettu, asiakas ohjataan kassalle ja saman tien voidaan noutaa seuraava asiakas odotustilasta. Keskittyä siis siihen varsinaiseen työhön, johon olette koulutuksen saaneet, eli asiakkaan hoitamiseen. Sinfonian kassalla asiakas rahastetaan ja hänen kanssaan sovitaan tarvittaessa seuraava aika.

Rahastus- ja ajanvaraustoimenpiteistä itseltä säästyneen ajan ansiosta on mahdollista ottaa 1-2 asiakasta lisää / pv. Tämä saattaa tehdä kuukausi tasolla 20-40 asiakastapahtumaa enempi, joka esim. 50 euron taksalla olisi 500 – 1000 euroa lisää bruttotuloa / kk. Aika on siis rahaa joka maksaa itsensä näin takaisin.

Mutta hei! Asiakaspalvelun laadukkuus on ykkösasia!

Millaisen kuvan nykyinen toimipaikkanne antaa asiakkaalle?

Onko toimipisteellänne hyvä valmis imago, asiakasvetoisuus, tunnettavuus, luotettavuus, keskeisin sijainti, mainonnan tuoma iso mainonnallinen näkyvyys, asiakasystävällinen muu henkilökunta, hyvä sisäinen hoitajien välinen vuorovaikutus ja yhdessä tekemisen luoma ilmapiiri, tukihenkilöt, hoitotarvikkeiden saatavuus tukkuhintaan suoraan saman katon alta, vaivaton asiakaskahvitus?

Kuinka asiakkaiden kulku vastaanottotiloihin sujuu nykyisessä toimipaikassanne?

Sinfoniassa nämä asiat ovat paremmin kuin kohdallaan.

Autosta ulos astuttuaan asiakkaan ei tarvitse ottaa yhtään ainoata porrasaskelmaa vastaanotolle tullessaan. Jo ulko-ovi on portaaton ja kynnyksetön. Pyörätuolia käyttävien asiakkaidemme kautta olemme saaneet kuulla olevamme yksi ainoista Seinäjoen keskustan alueella toimivista hoitopalveluita tarjoavista yrityksistä, jolla on täysin portaaton ja luiskaton sisään pääsy perille saakka automaattiovista.

Share This