Yhteisö
Hoitopalvelusopimukset yrityksille
Halutaanko Teidän yrityksessänne säästää kustannuksia, jos mahdollista?
Lukuisat yritykset ovat tehneet jo kanssamme kätevän TYKY-hoitopalvelusopimuksen, huolehtiakseen työntekijöidensä terveydestä ennaltaehkäisevästi ja kustannuksia näin säästäen pitkällä tähtäimella. Entä teidän yrityksenne?
Kyse ei ole lakisääteisestä työterveyshuoltosopimuksesta tai vaihtoehdosta sille, vaan työntekijöidenne hyvinvoinnin tueksi terveyspalveluiden rinnalle tarjottava monipuolinen palvelukokonaisuus.
Sinfonia Oy järjestää myös TYKY-päiviä sekä muita räätälöityjä palveluja yrityksille sekä yhteisöille.
TYKY-hoitopalvelusopimus
Tyky toiminnaksi luokiteltava hoitopalvelusopimus Hoitopalvelukeskus Sinfonian Oy:n kanssa on oiva mahdollisuus tarjota henkilökunnalle työhyvinvointia sekä apua monenlaisiin vaivoihin.
Käytäntö on osoittanut miten Sinfonian palveluita käyttäneiden työntekijöiden kohdalla sairaslomat ovat lyhentyneet ja vähentyneet, joka on suoraa säästöä yritykselle.
Hoitajayrittäjiemme laaja osaaminen antaa monipuolisen mahdollisuuden kuntouttaa itseään tai jo ennaltaehkäistä lääkkeettömästi erilaisia ongelmia esim. stressin, huonojen työasentojen, rasituksen tai työuupumuksen aiheuttamia ongelmia.
Työnantajana, yrittäjänä sinulla on mahdollisuus tehdä ns. Tyky -hoitopalvelusopimus meillä, joka tarkoittaa sitä, että sovit henkilökunnan kanssa minkä summan tai prosentuaalisen osuuden he maksavat itse hoidosta täällä käydessään (ns. verotusosuuden) ja loput kirjaamme täällä laskutukseen ja laskutamme kuukausittain yritystä siitä osuudesta. Esim.( työntekijä maksaa hoitokäynnistä 30% ja työnantaja 70%) tai miten se halutaan kulloisessakin tapauksessa sopia.
Henkilöstösi voi itse varata hoitoajan mihin hoitoon hän haluaa tai mitä kokee tarvitsevansa ja meille soittaessaan ja kertoessaan ongelmastaan voimme ajanvarauksessa myöskin suositella hänelle sopivaa hoitoa ja hoitajaa.
Yritykset, jotka ovat tätä meidän kanssamme jo toteuttaneet, ovat olleet erittäin tyytyväisiä hoitoihin ja asian toimivuuteen. He ovat huomanneet sen lisäävän työpaikalla tyytyväisyyttä, työhyvinvointia ja monien erilaisten ongelmien ja rasitusten poistuessa työssä jaksaminen on parantunut ja sitä kautta myöskin sairaslomapäivät vähentyneet. Palaute on ollut erittäin positiivista sekä henkilöstöltä, että työnantajan puolelta ja vaivatonta toteuttaa.
Sinfoniassa hoidetaan asiakasta kokonaisvaltaisesti, huomioiden, kuunnellen ja keskustellen.
Yhteyshenkilöt
Päivi Ikola
markkinointi
p. 050 516 9540
info@sinfoniaoy.fi
Yhtiön hallituksen puheenjohtaja
p. 050 516 9540
kari.tuomaala@sinfoniaoy.fi